Luistersessie met klanten

10% extra omzet door juiste aandacht voor uw bestaande klant

Bij een luistersessie vindt de discussie plaats in een binnenring, waarbij de buitenring uit toehoorders bestaat. Deelnemers aan de discussie zijn uw klanten, gebruikers, of andere stakeholders. De toehoorders zijn medewerkers uit uw organisatie. Uw medewerkers worden heel direct en concreet geconfronteerd met wat er leeft onder uw afnemers of leveranciers met betrekking tot uw producten of diensten. Een luistersessie is gericht op inzicht en begrip en het vinden van oplossingen. Uiteraard worden luistersessies geleid door een ervaren discussieleider. U maakt vrijwel zeker kennis met inzichten van de klant, denkbeelden die hij van uw onderneming heeft die u nog niet kende.
De Arena discussie kan op verschillende manieren worden ingezet:

  • Voorafgaand of als follow up bij onderzoek.
  • Als onderdeel van Co-creatie.
  • ‘Stand alone’.

Het is aan te bevelen een arenadiscussie vast te leggen op video zodat de discussie kan worden gedeeld met overige medewerkers.

  • Uw vraag
  • Ons antwoord
  • De aanpak
  • Uw resultaat
  • Interesse?
  • Condities

Meer informatie over Koester uw Klant? Download hier de folder “Aandacht is de basis van succes”.

Of neem contact op met:

Top